Beoordelingen van Sushi 8 Nijnsel

Recente recensies

4.0
Lydia
15 oktober 2021
Bo van Hastenberg
12 oktober 2021
Chris
10 oktober 2021

De bezorger was netjes op tijd en het eten was heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Laurens
8 oktober 2021

De chicken poke bowl was lekker. Maar het is meer een bowlTJE. Veel te weinig voor een volwassen vent. O.b.v. de foto had ik het ook groter verwacht. Eenmaal thuis voelde ik me na een eerste blik op het bakje een beetje genept. Tip; bied verschillende formaten aan.

Jenny
6 oktober 2021

Het was weer heerlijk.

Cathy Schrurs
4 oktober 2021

Heerlijke Poke Bowl en sushi. Alleen jammer als je extra tonijn besteld bij je Poke Bowl dat dit er niet bij zit. Hiervoor moet je dan bellen en dan wordt het 15 minuten later nog thuisbezorgd. Zou fijn zijn als het in 1 keer goed zou zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roger
2 oktober 2021

Bestelling is nooit bezorgd. Bij het opnemen van telefonisch contact zeer onvriendelijk te woord gestaan. Geld is ook nog niet geretourneerdā€¦

TJ
1 oktober 2021

Heerlijk!

Sandra
20 september 2021
Esther
19 september 2021

Zelfs een cadeautje voor mijn verjaardag gekregen. Super attent! Dankjewel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willem Oerlemans
15 september 2021
Fleur
14 september 2021

Super op tijd en erg lekker!

Olga
12 september 2021

Sashimi veel te dik gesneden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Son en Breugel
9 september 2021

Heerlijk gegeten en netjes op tijd bezorgd. Top

M. Adelaars
5 september 2021

Heerlijke sushi en perfect op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

De Wit
4 september 2021

Sushi was erg lekker zoals altijd. Warme gerechten waren helemaal koud want de bestelling kwam 45 min te laat. Bezorgster kon de weg niet vinden..

Michael Holthuis
30 augustus 2021

Beste sushi van Nederland Heerlijk vers, grote stukken, goede combinaties Ć©n lekker dichtbij huis. Nooit meer andere sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda
29 augustus 2021

Zo het was weer zo lekker. Kan niet wachten voor een volgende keer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Konings
29 augustus 2021

Het kwam een half uur te laat maar smaakte wel heel lekker

R. Beekink
23 augustus 2021
Laura
22 augustus 2021

De bestelling kwam precies op tijd dat ik gevraagt had. Sushi zag er super goed uit. Ik had gevraagd of het zonder komkommer kon, dit hebben ze gedaan. Alles was heerlijk, vis vers, vlees goed gebakken. Netjes verpakt. Super lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim
19 augustus 2021

Super lekker, we hadden o.a. de party time schaal, zag er prachtig uit en de jarige vond het ook allemaal erg lekker.

Martine van Aalten
18 augustus 2021

Heerlijk en mooie schaal

Martine van Aalten
18 augustus 2021

Heel Lekker gegeten. helaas ontbrak onze favoriet op de kaart met tonijn (uit blik) Wel SUPER dat onze tweeling een cadeautje kreeg van de kok omdat ze jarig zijn!

Tanja Holthuis
16 augustus 2021

Was de eerste bestelling voor ons. Het was heerlijk!! Delivery was zoals afgesproken. Dus 12 points šŸ‘

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maarten
12 augustus 2021

Helaas niet zoals we gewend zijn. Sushi viel uit elkaar en niet zo smakelijk als anders. Kip erg droog en tonijn niet altijd te kauwen. Mogelijk de sushi chef met vakantie? Hopelijk volgende keer weer beterschap!

Van de ven
9 augustus 2021
Anoniem
8 augustus 2021

Zeer kleine pokebowl

Jeannette verhoeven
7 augustus 2021
Alicia
6 augustus 2021

Super lekker super vers

Stef
1 augustus 2021

Eten was heerlijk zoals we gewend zijn van Sushi-Eight.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Witlox
1 augustus 2021

Bedankt voor de felicitaties, op de verpakking, voor onze dochter. Maakte het thuis-uiteten toch weer een beetje speciaal. Bezorger was precies op tijd! Het bestelde was goed verzorgt en heeft uitstekend gesmaakt.

Cathy Schrurs
30 juli 2021

We hebben vaker lekkerdere sushi gegeten als deze. De sushi viel al uit elkaar als je hem met de stokjes uit het bakje haalde. Daarnaast kon de plaatselijke kortingsbon om een heel onduidelijke reden niet worden geĆÆnd. Nou de bon in de prullenbak want we eten voorlopig geen Sushi 6 meer.

Ven
20 juli 2021

Steeds weer heerlijke sushi die volgens afspraak geleverd wordt.

Heidi
17 juli 2021

Het was heerlijk en vers

Alicia
8 juli 2021
Ans
4 juli 2021

Zeer vriendelijke bezorger die zich verontschuldigde voor het laat bezorgen. Werd gebeld om me te laten weten dat het zeker een half uur later dan afgesproken bezorgd zou worden. Jammer maar wel fijn dat ik gebeld werd daarover. Smaak was hƩƩrlijk...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carty
4 juli 2021

Na lange tijd weer eens afgehaald bij lounge 8 in Nijnsel. Bij het afhalen van de bestelling nog een half uur moeten wachten voordat het klaar was. Helaas viel de smaak erg tegen. De sushi was niet vers en niet goed gerold. Voor ons voortaan alleen nog mr. Sushi. De kwaliteit daar is vele malen beter!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chantal
3 juli 2021

Lekker vers en goede service

Lieke
1 juli 2021

Het was heerlijk. Alleen de extra bestelde soyaboontjes zaten er niet bij.

lennert
1 juli 2021

Keuken had een offday denk ik, normaal bestellen we met veel plezier bij jullie. Dit keer was de sushi "ongelijk" en ongebruikelijk groot gesneden. De gember uitgedroogd en er miste een gerechtje. Smaak was VERDER van ouds HEERLIJK op stukje zalm na (net niet vers vers). tot de volgende keer!

Bergsma
27 juni 2021

Super lekker! Maar voor dat geld mag er wel wat meer sojasaus bij!

Michael Holthuis
25 juni 2021

Super heerlijke verse sushi!!!!!!!

W.Zandstra
24 juni 2021

1 1/2 uur na bestelling eindelijk eten, snacks lauw

Alicia
19 juni 2021

Rijst was erg droog

Stephanie
17 juni 2021

Bezorging zou 1 uur duren, uiteindelijk 1,5 gewacht. Loempiaā€™s waren koud

Sam
13 juni 2021

2 weinig en geen saus erbij. Is ook geen keuze die je kan opgeven helaas. Heb betere pokebowls gehad. Was de eerste bestelling hier maar helaas niet voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anna
11 juni 2021
Annemieke
10 juni 2021

Heerlijke pokebowls! We hebben er weer van gesmuld!

Katja van de ven
6 juni 2021

Was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roger
5 juni 2021

De kwaliteit is goed, maar het was de zoveelste keer dat de bestelling niet volledig was...

Wim
3 juni 2021

Veel te veel droge rijst. Volume niet in balans.

C
31 mei 2021

Super lekker eten, alles lijkt vers en met zorgvuldigheid gemaakt. Persoonlijke vind ik dit de lekkerste sushi-eight locatie (ben eerder in Schijndel en Uden geweest). Bestelling kwam eerder dan gepland en met gratis extra eten erbij!

Mike
30 mei 2021

Sushi viel uit elkaar. Rijst was hard en het leek of de sushi al eerder is klaargemaakt. Smaak was daardoor anders dan de eerder bestelde sushi. Jammer. De bezorging was prima, juist iets te vroeg.

Chantal
30 mei 2021

Heerlijk genoten van de sushi .. snelle bezorging en Vriendelijk

Kluijtmans
29 mei 2021
Fred
28 mei 2021
Sevda
25 mei 2021

Super vers en super lekker!

Fred
24 mei 2021
Ingrid de Beer
23 mei 2021
Monique
17 mei 2021

Helaas niet zoals het er op het plaatje eruit ziet. Veel gefrituurde draadjes erop (geen idee wat het was). Zag er niet netjes uit... als of het erop gegooid was. Sashimi erg dik gesneden.... en weinig smaak. Bezorging te laat. Vaker afgehaald en in het restaurant gegeten, wat prima was (voor de Corona periode) maar dit was echt onder de maat. Dus eens maar nooit meer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Celine
15 mei 2021

Erg lekkere sushi. Goed gevulde rollen, met dikke plakken vis/vlees. Ik ben zeer enthousiast. Een aantal gratis stukken sushi gekregen, ook erg fijn. Bezorging was top! Mooi op tijd.

Jolanda Ardon
12 mei 2021

Super lekker en binnen half uur klaar af kunnen halen

Francien dekkerd
11 mei 2021

Lekker prima

Erna Bergman
8 mei 2021

De sushi zag er goed uit en smaakte heerlijk. En op tijd geleverd. Echt een aanrader. En zeker voor herhaling vatbaar.

Daniƫlle
2 mei 2021

Overheerlijke sushi! Mooi en lekker vers gemaakt. Netjes verpakt. Gevarieerd aanbod voor een goede prijs. Echt een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eline
2 mei 2021

Toen ik een kwartier voor afhaal tijd al aankwam stond de bowl al klaar. Vond dit verdacht dus tot 2x toe gevraagd of het echt nog warm was, ja het zou er net pas staan. Helaas was het dat dus niet meer kwam ik enkele minuten later achter. Gefrituurde garnalen koud en de sushi rijst was zeker al enkele uren eerder in het bakje gestopt en dus 1 klont. Heel jammer, zeker omdat ik er nog specifiek naar gevraagd had maar dus geen eerlijk antwoord en geen vers eten wat ik wel had gehoopt bij jullie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fred
2 mei 2021
Jrnny
27 april 2021

Het was weer heerlijk, en ook het speciale verzoek bij de bestelling was prima doorgevoerd. Je krijgt netjes een mail wanneer ze onderweg zijn met je bestelling.

Willem
26 april 2021

Het was weer erg goed verzorgd en lekker. Bestelling was weer exact op tijd afgeleverd. We zijn vaste klant aan het worden.

Meis Thewissen
15 april 2021

Snel, lekker en heel erg authentiek

Sylvia Vreugde
13 april 2021

Vandaag sushi gehaald en wat warme gerechten Was weer super lekker !!!

Lenneke Swinkels
12 april 2021

Kwaliteit van eten was goed, erger de bezorging ruim een half uur later dan aangegeven, er was gebeld dat de bezorging later kwam, maximaal een half uur later, het was uiteindelijk 35 minuten later, dit terwijl ik mijn bestelling al rond half 6, had geplaatst en als tijdsvak 18:45 had aangegeven

Hugo
11 april 2021

Prima kwaliteit en uitstekende bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Giel
10 april 2021

Helaas voor de 2e keer op rij een half uur later dan de afgesproken bezorgtijd. De sushi zelf was zo als gewoonlijk heerlijk, super lekker, we hebben er van genoten.

Annemieke
9 april 2021

Super lekker weer!!

Alice
9 april 2021

Super lekker

Bas
7 april 2021

Lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lotte casimir
6 april 2021

Weinig gember in de bakjes half vol

Boeren
6 april 2021

De sushi was weer vers en erg lekker

Karin
6 april 2021
Bart Wullems
6 april 2021

helaas de tandorisaus vergeten

Anoniem
4 april 2021

Was goed dat ze er altijd iets extraā€™s bij doen!

Jennie
31 maart 2021

Met bestellen beter opletten waar we nou opgeklikt hadden. Maar lekker was het wel

Nancy
28 maart 2021

T was weer top!

Linda
28 maart 2021

Lekkere sushi en altijd op tijd klaar..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Olga
27 maart 2021

Te laat en het grootste deel was koud

Saskia Geelen
23 maart 2021

Quality time besteld, was erg lekker!

Sandra
20 maart 2021

Lekkere sushi, bezorging ruim op tijd!

Ni
17 maart 2021

De aparte producten waren lekker,de producten die in de box zaten leken al voorbereid en daardoor iets minder vers.Desalnittemin lekker

Frank Bieze
16 maart 2021

Voor de eerste keer bij sushi 8 besteld. Het is heel goed bevallen en het eten was super goed. Grr

vd berg
15 maart 2021

vond de sushi niet netjes er uit zien, rijst was nog warm en kwaliteit minimaal.

R.Verhofstadt
15 maart 2021

Heerlijk, zeer tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willem
13 maart 2021

Precies op de afgesproken tijd en de kwaliteit was weer heel goed.

jan
13 maart 2021

keurig allen bij schaal 58 mag wat meer wasabi en sojasaus bij zitten, nu lijkt het of je gedwongen wordt dit extra bij te bestellen

Manon
8 maart 2021

Te laat met bezorgen. Kwaliteit was goed maar best duur voor de hoeveelheid.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carla van den Ham
8 maart 2021

Late bezorging is niet erg maar het is wel jammer dat de garnalen en loepiatjes ijskoud waren. Verder was r lekker. Bedankt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peters
8 maart 2021

Bestelling ruim een uur te laat bezorgd. Erg vervelend en niet voor herhaling vatbaar om die reden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Zon
7 maart 2021
D1
6 maart 2021
Thijssen
4 maart 2021

Ik had bewust een bezorgtijd van 19.45 uur aangegeven. Echter was de bezorger al om 19.15 uur aan de deur, omdat we ook warme gerechten er bij hadden konden we het niet laten staan. Hier baalde we erg van.

Anoniem
1 maart 2021
Cvg
27 februari 2021

Heerlijke sushi en goede bezorging. Top!

Nicole
26 februari 2021

Het was heerlijk. We hebben ervan genoten.

Mevr
26 februari 2021

Heerlijk gegeten zag er goed uit Thuis service luxe netjes

Van Hoof
25 februari 2021

Elke keer weer genieten van de heerlijke sushi van Lounge 8; kwaliteit, ruime keuze en prima bezorging. Prijs-kwaliteit verhouding is goed.

Anoniempje
23 februari 2021

Erg goed verzorgd. Heerlijk

Maud Van den berk
22 februari 2021
Nicole
21 februari 2021

Heerlijk gegeten met drieƫn. Ruim voldoende en niet te duur. Voor herhaling vatbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mayke
20 februari 2021
Joyce Kluijtmans
20 februari 2021

Was heerlijk. Bestelling stond klaar niet hoeven wachten

B Kuijpers
15 februari 2021

2 uur en 20 minuten moeten wachten, medewerker die 2 zegt dat ze onderweg zijn met de bestelling, uur later wordt de telefoon niet meer opgenomen. Geen enkel contact vanuit het bedrijf met een update.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anne
14 februari 2021

Om 18.00 uur zou onze sushi worden bezorgd op valentijnsdag, helaas kwam de sushi anderhalfuur later waardoor ons programma door deze verlating om gegooit moest worden. Om 18.30 uur gebeld, antwoord was dat de sushi er zo aan kwam. Om 19.00 uur gebeld, wederom zou de sushi er zo aankomen. Uiteindelijk was de sushi er tegen 19.30 uur Sushi an zich was heerlijk, bezorging onbetrouwbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annemieke
14 februari 2021

Heerlijk gegeten! Levering ook helemaal top. Wij zijn dik tevreden. Een kleine opmerking; op de carpaccio sushirol zat volgens mij een andere smaak laagje dan normaal. Dat vond ik iets minder lekker, maar verder alle lof!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Myrna
14 februari 2021

In een woord geweldig! Bestelling kwam precies op tijd en het eten was heerlijk. Kregen ook nog gratis mini loempia's. Al met al voor herhaling vatbaar om nogmaals online te bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Smits
14 februari 2021

Waardeloos! Om 19.00 besteld voor bezorging, nu om 20.30 nog steeds niks. Zou onderweg zijn. Al aantal keren proberen te bellen, maar niet te bereiken. Nooit meer. Lounge w8!

Pietl
14 februari 2021

Lekker van smaak, goed gevarieerd, en keurig op tijd bezorgd.. Kortom; een absolute aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Saskia
13 februari 2021

Wederom top!

Hanneke
13 februari 2021
R.W. Reitsma
31 januari 2021
Martin
27 januari 2021

Lekker, goede kwaliteit, op tijd klaar voor afhalen

Katja
27 januari 2021

Heerlijke sushi en mooi op tijd bezorgd.

Marjo
26 januari 2021

Was lekker en vers

MCB
24 januari 2021

Lang geleden hier gegeten, maar na teleurstellingen er maar niet meer naar toe gegaan. Nu toch sushi besteld en ik kan maar 1 ding zeggen: HET SMAAKTE ERG GOED. Bestelling snel geleverd en alle sushi's smaakte erg goed. Top en dank je wel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

lilian
24 januari 2021

bestelling stond op tijd klaar om af te halen en de Quality time box was echt top!

Olga
24 januari 2021
Marleen
22 januari 2021

Smaakvol en genoeg keuze! Bezorging kwam netjes op tijd.

Daan
20 januari 2021

Super tevreden over zowel de service, de timing en de sushi. Heerlijk gegeten en precies op de ingeplande tijd. Knap!

Marie-JosƩ
16 januari 2021

Heerlijk vers Ć©n divers.

Femke
15 januari 2021
de Bresser
15 januari 2021

Levering op tijd, heel lekker gegeten!

Lotte
14 januari 2021

Heerlijk genieten!!

Dave
14 januari 2021
Koen
11 januari 2021

Bestelling was 45 minuten te laat, wel netjes gebeld, maar toen werd gezegd 15 minuten later. Bij het bezorgen ontbrak ook 1 van de bestelde items, deze werd netjes na gebracht met nog wat extra's er bij, heel netjes!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N.D
10 januari 2021
M.
10 januari 2021
Dona
10 januari 2021

Eten was vers en smaakte goed!

Riek Verhofstadt
10 januari 2021

Heerlijk, voor herhaling vatbaar en dat zullen we zeker doen, bedankt

Miek
9 januari 2021

Zeer goede sushi. Bezorging was netjes. Wat vergeten was werd alsnog snel bezorgd.

Anke
8 januari 2021
Evelien
4 januari 2021

Heel lekker!

Van v
3 januari 2020

Op tijd bezorgd en heerlijke sushi!

Jv
3 januari 2020

Sushi was heerlijk!! Helaas waren de warme gerechten echt super koud.. Om 16 uur al besteld om 18:30 te laten bezorgen en alsnog een half uur te laat.. Wel netjes gebeld maar dit gebeurt iedere keer helaas.

Pascal
1 januari 2020

Prijs kwaliteit verhouding goed deze keer

Xandra
1 januari 2020

Weer heerlijke sushi gegeten!! Voor de eerste keer afgehaald en het was prima geregeld, gaan we zeker vaker doen!!

Ilse Lunenburg
31 december 2020

Heerlijk genoten van de sushi!!

LS
31 december 2020

Onze bestelling werd 45 minuten te laat geleverd. Het warme gedeelte was ijskoud. Met klacht hierover gebeld.....geen excuses. Meisje aan de telefoon zou het warme gedeelte van onze bestelling laten nabezorgen.....na 1,5 uur werd dat alsnog gebracht! Voor ons nooit meer Lounge 8 in Nijnsel. Wat een slechte service!!

Daan
31 december 2020

Makkelijk besteld, snel op te halen en uitstekende kwaliteit.

Pieter
31 december 2020

Door de nieuwe kaart tijdje niks besteld. Maar we hebben lounge 8 weer gevonden hoor. Eten was heerlijk. Tip: zorg ook voor lekker eten voor kinderen. Dat was de reden dat we een tijdje niks besteld hadden. Bijvoorbeeld krokante kip of kipnuggets op de kaart zou top zijn.

Jolanda
30 december 2020

Het eten was perfect was heel lekker alleen had ik extra sojasaus erbij besteld maar niet gekregen

Jurjen
29 december 2020

Wederom heerlijk genoten en bedankt voor de extra snelle levering! Keep it up!

A Wetser
28 december 2020

Ik zou echt 5 sterren willen geven want het was super lekker op de Japanse kipnuggets na. Volgens mij was deze 2x gebakken en echt te zwart.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Esther
27 december 2020

Super lekker. Snel besteld en gereed om op te halen, zelfs op 2de kerstdag. Makkelijke site ook. Dank jullie wel.

Jansen
26 december 2020

Super tevreden, ossenhaas was goed, sushi was vers en lekker. Ze waren 15 min later dan gevraagd, dat vind ik acceptabel en zeker op 2e kerstdag :-) lekker gegeten en geen keukenstress gehad!

Willem
26 december 2020

Opnieuw alles mooi op tijd klaar staan voor afhalen en de sushi was weer heerlijk en zeer goed verzorgd. Vragen om aangepaste afhaaltijd (voor 16:30 uur) is soms een beetje lastig i.v.m. taal maar uiteindelijk is het steeds goed gegaan.

Esther
23 december 2020

Helaas na online bestelling en nog telefoontje na bestelling 1 dag te vroeg bezorgd!

Karin
22 december 2020

Zoooo lekker!!

Wvl
21 december 2020

De eerste keer was de kwaliteit prima dus nog een keer laten bezorgen en ook dat was weer goed. Zeker voor herhaling vatbaar en aan te bevelen. De bezorging was mooi op tijd.

Cris
21 december 2020

Was erg lekker en ook veel. Had de kippenvleugels iets groter verwacht maar erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mark
19 december 2020

Heerlijk gegeten. Veel te veel besteld (dus nog behoorlijk wat over voor de lunch de volgende dag - wat ook nog prima te doen was). Bezorging zoals het hoort. Zeker voor herhaling vatbaar.

Brigitte
18 december 2020
Peggy van Zitteren
16 december 2020

Keurig op tijd. Netjes verpakt en bezorgd! Kwaliteit van het eten was goed. We hebben heerlijk gegeten.

Sabine
12 december 2020

Lekker, punctueel, vriendelijk en altijd een extraatje!

S.
12 december 2020
Jolanda
12 december 2020

Het was weer heerlijk groetjes

lennert
10 december 2020

super vriendelijk. heerlijk eten.

Martin
5 december 2020

Goed

Deroni
5 december 2020

Erg goed, bezorging op tijd

Jolanda
4 december 2020

Wat hebben we lekker gegeten zeker voor herhaling vatbaar mmmm

Buket tiftikci
29 november 2020
Bart
29 november 2020

De kwaliteit was zoals altijd super en de bezorging was deze keer zelfs 15min voor op schema. 100 punten!~

ad
28 november 2020

goede smaak!

Lisette
22 november 2020

Levering zelfs voor afgesproken tijd. Sushi erg lekker en vers! Een echte aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

L Wennekes
20 november 2020

Helaas mistten we een gerecht wat we wel betaald hadden .

Celine
20 november 2020
Patty
14 november 2020

Het was echt lekker

Daan
14 november 2020

Prima kwaliteit. Stond direct klaar bij afhalen. Overzichtelijke site. Betaling verliep soepel. Vriendelijk personeel. Als enige minpunt vond ik de prijs iets te duur in vergelijking met onbeperkt eten in het restaurant buiten corona. Ben tevreden en overweeg het over een maand nog een keer te doen.

Laura
12 november 2020

Het was super lekker en vers. Zeker de sashimi zalm. De Asian steak skewer Mooi gebakken en mals. Gamba's lekker van smaak Wat ik minder vond was de gyoza. Deze was minder van smaak. Hoe jullie ze eerst maakte, ik denk eerst gaar stomen/koken en dan aan 1 kant bakken waren lekkerder. Netjes op tijd, duidelijk antwoord/ bevestiging via mail. Eten mooi verpakt.

Bart
8 november 2020

Precies op het aangewezen tijdstip afgeleverd. Wat warm moest zijn was lekker warm. De kwaliteit was super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
8 november 2020

Lekkere Sushi met goede kwaliteit zalm. Stukken waren wel aan de grote kant, maar smaakte er niet minder om!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sinnema
7 november 2020

Prima ervaring!

Joop
6 november 2020

Op tijd geleverd, en heerlijk gegeten, ik zeg, doen.

Martin
4 november 2020

Goede kwaliteit

Ivon
1 november 2020

Lekker en vers van smaak!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Twan
29 oktober 2020

Bestelling online geplaatst, ging makkelijk. Op de afgesproken tijd opgehaald. Stond klaar. Thuisgekomen bleek er 1 item niet bij te zitten. Gebeld, ze kwamen dit bezorgen (Buiten hun gebied) met een extraatje voor het ongemak. Het smaakte allemaal prima.

Sanne
26 oktober 2020

Super lekker gegeten!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sushi lovers
26 oktober 2020

Keurig verzorgd, mooi op tijd en perfecte kwaliteit, heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvette
26 oktober 2020

Lekkere sushi, smaakte vers. Bovenkant van de grote rollen was wat geplet door het doosje, dus oogde wat minder. Fijne service met duidelijk mailtje over de tijd waarop we konden afhalen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bart
26 oktober 2020
Sandra
26 oktober 2020

Heerlijk gegeten. De bezorging was precies op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bas
25 oktober 2020

Bestelling was keurig op tijd en echt heerlijk gegeten. Super kwaliteit vers klaargemaakt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stanley
25 oktober 2020

Het was lekker, maar niet bijzonder. De wasabi was korrelig, maar in principe prima om bezorgd sushi te eten. Ik denk als je er zit, is het een andere beleving en misschien verser.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mandy
25 oktober 2020
EB
25 oktober 2020

lekkere sushi en snel kunnen bestellen en ophalen

Van Roosmalen
23 oktober 2020

Sushi was lekker. Nog gratis edamameboontjes erbij gekregen. Bestelling werd ruim half uur te vroeg afgeleverd.

D.E.
22 oktober 2020

Ik had een no raw pakket besteld, maar er zat toch een sushi tussen met rauwe tonijn. Daarnaast ontbrak de mayonaise.

Willem
22 oktober 2020

Eerste keer sushi. Kwaliteit was prima. Hoeveelheid kwam overeen met wat ik dacht dat ik zou moeten krijgen. Ik heb ervan genoten. ik had van alles wat en ik vond de bowl het lekkerst.

Kris
19 oktober 2020

Was heerlijk!!

Lydia
19 oktober 2020

Supersnel en Superlekker!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

barbara
19 oktober 2020

de tonijn in de sushi was erg donker; de sushi was niet zo vers als anders

lilian
19 oktober 2020

Online besteld, stond al klaar op de afgesproken tijd, de sushi was lekker en kregen er een gratis bakje edamame bij..

Martin
18 oktober 2020

Heerlijk! Zoals een sushi hoort te smaken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ederveen
18 oktober 2020

Afgelopen jaar altijd goed maar nu zeer slecht helaas! De bestelling was 50 minuten te laat, vervelend maar kan gebeuren. Mini loempia's waren koud en bij mijn vegetarische box zat ook de zalm en tonijn van mijn man. Niet fijn als je vegetariƫr bent! Ook zat 1 vegaroll (inari) er niet bij, maar een californian roll, in het midden. De visseneitjes zaten overal op de vegetarische sushi verspreid. Na een telefoontje (helaas ook telefonisch slecht bereikbaar) kreeg ik een tegoedbon voor een vegabox, prima oplossing. Vandaag langs geweest hiervoor en vriendelijk te woord gestaan en thee gekregen tijdens het wachten. Toen ik de box kreeg meteen gekeken en wederom dezelfde fout... De medewerker leek ook eerst niet te snappen waarom een roll met krab niet vegetarisch is. Hij kwam later terug met de box en ze hadden het opgelost (niet de inari bleek later, maar okƩ dan). Ze hadden echter weer de californian roll in het midden gedaan waardoor de viseitjes op de vegasushi was gekomen en de roll w

Theo
18 oktober 2020

Online besteld. Was niet compleet, extra sausjes besteld, zaten er niet bij. Wel edamame wat we niet besteld hadden. De warme gerechten waren koud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

HO
18 oktober 2020

Zou om !9:00 klaar zijn, wordt 20:45 , Kom je thuis , zit er niet alles bij, kwaliteit liet ook veel te wensen over, zeker geen aanrader

marcel
18 oktober 2020

Zou om 18.15 uur geleverd worden, uiteindelijk bijna 19.30 uur. Even een belletje, sorry het is zo extreem druk krijgen het niet op tijd geleverd, zou zeker helpen. Voor ā‚¬ 123 .- besteld, een flesje soja saus, een bakje wasabi en twee stokjes ???

Minneboo
17 oktober 2020

1,5 uur te laat bezorgd, was erg druk,, volgens de bezorger, een mail of telefoontje was erg gewenst geweest.

Pasanea
17 oktober 2020

Na 2 uur nog niemand geweest terwijl ik wel een mail heb gekregen. Toen naar lounge 8 gegaan. Waren er nog niet eens aan begonnen. Weer 40 min gewacht. Schandalig! Ook nog gerecht vergeten!

Wendy
17 oktober 2020

Ik heb een uur buiten moeten wachten op mijn bestelling, ik werd niet geholpen, alles onduidelijk, alle begrip met deze lockdown, maar dit kon echt niet. Ik had al betaald via iDeal anders was ik echt vertrokken.

Vossenberg
17 oktober 2020

sushi is niet bezorgd en namen de telefoon niet. Uiteindelijk zelf naar lounge 8 gereden. Alles was koud en klef. Geen goede ervaring helaas.

Jurjen
17 oktober 2020

Hoewel met de bezorging iets mis ging op een schijnbare drukke avond, werd dit zeer netjes opgelost! Kwaliteit goed en erg lekker. Wij komen terug!

van der Linden
17 oktober 2020

Half uur te laat bezorgd

Emiel
17 oktober 2020

Goede Sushi, klaar op moment van afhalen.

Annemieke
17 oktober 2020

Heerlijk gegeten en prima op tijd bezorgd!

Kim Van dijk
17 oktober 2020

Super lekker gegeten! Het eten werd optijd bezorgt.

Jan
16 oktober 2020

Smaak iets minder dan wij gewend waren, maar daar was de prijs ook naar. De extra wasabi en gember was veel minder dan op de afbeelding, de wasabi was minder sterk en leek ook minder vers.

Anton
16 oktober 2020

Smaakte erg lekker. Prima sushi

MJ
16 oktober 2020

Heerlijke verse sushi gegeten

Richard van der Plas
11 oktober 2020

De bestelling is keurig netjes op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nancy Weismann
8 oktober 2020

Goed geregeld en lekker

Kathy Mucha
8 oktober 2020

Ik heb genoten van de Zalm Pokebowl, hij was heerlijk en goed gevuld!

Eveline
6 oktober 2020

Super lekker, plus gratis soya boontjes, goed geregeld!

Bart
5 oktober 2020

Beter dan voorheen. Wel duur! (Soyaboontjes mag best maar een bakje dit is wel heel veel)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Broekx
5 oktober 2020

Super lekker gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michiel
4 oktober 2020

Eten was erg lekker, maar de warme gerechten waren koud geleverd. Wel jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandor
4 oktober 2020

Partbox en wat losse gerechten besteld. Was erg lekker en netjes bezorgt! Krijgt netjes een mail met indicatie van de tijd. Goed geregeld

C. van den Ham
30 september 2020

Heerlijk gegeten vanavond. Wel vreemd dat je voor de soyasaus ed nog moet bijbetalen. De schotels kosten al genoeg, maar wel erg lekker.

Gwen
22 september 2020

Heerlijke sushi!

Anne
20 september 2020

Super lekker, stond op tijd klaar. Even een misverstand over rode kool wat leek op schil van een rode ui. Prima opgelost!

Sander
6 september 2020

Goed bestelproces (voor afhalen). Vriendelijke bediening. Alleen op uur en tijd werken blijft een probleem bij Lounge 8. Misschien wat minder optimistisch zijn in bezorg/afhaal tijden. Sushi/gerechten zijn verder qua smaak prima, maar aan de dure kant (voor wat je krijgt). Goed voorbeeld is de carpaccio. Dan zijn er betere alternatieven in de regio.